Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Back

Ramowy rozkład dnia dla dzieci 3 i 4 letnich

7.00 – 8.00        Schodzenie się dzieci.

Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci służące realizacji ich pomysłów, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, rozwijające uwagę i myślenie, wyzwalające aktywność twórczą i ekspresję, zabawy integrujące grupę.

8.00 – 8.20        Ćwiczenia ogólnorozwojowe.

Ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo – ruchową.

Zabawy ruchowe lub zestaw ćwiczeń porannych.

8.20 – 8.30        Przygotowanie do śniadania.

                         Porządkowanie Sali i czynności higieniczne.

8.30 – 9.00        Śniadanie

9.00 – 9.30        Zajęcia dydaktyczne.

Realizacja treści programowych wspomagających dzieci w wychowaniu i kształceniu we wszystkich obszarach działalności edukacyjnej przedszkola. Rozwijanie różnorodnych aktywności dziecięcej: plastycznej, muzycznej, ruchowej, poznawczej, językowej, matematycznej.

9.30 – 10.30      Zabawy swobodne – rozwijanie zainteresowań,                                                          

                          rozwijanie kreatywności dziecięcej, wzajemna       

                           komunikacja i współdziałanie

10.30 – 11.45    Pobyt na świeżym powietrzu:

Zabawy organizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki i obserwacje przyrodnicze. Zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci z wykorzystaniem zabawek ogrodowych i sprzętu sportowego oraz gry sportowe i ćwiczenia kształtujące postawę dziecka.

Przy niesprzyjającej aurze – gry i zabawy ruchowe w salach.

11.45 – 12.00    Przygotowanie do obiadu.

                         Porządkowanie Sali i czynności higieniczne.

12.00 – 12.30    Obiad

12.30 – 13.00    Odpoczynek poobiedni.

Leżakowanie. Słuchanie bajek, słuchanie muzyki relaksacyjnej,  ćwiczenia relaksacyjne, zabawy tematyczne, praca z dzieckiem zdolnym i dzieckiem z potrzebami edukacyjnymi.

12.45 – 13.00  Rozchodzenie się dzieci 6 –  godzinnych

13.00 – 14.00  Spacery i zabawy na świeżym powietrzu.

Zabawy ruchowe, gry i zabawy dydaktyczne, stolikowe, zabawy dowolne.

13.45 – 14.00  Rozchodzenie się dzieci 7 –  godzinnych

14.00 – 14.15    Przygotowanie do podwieczorku.

                         Porządkowanie Sali i czynności higieniczne.

14.15 – 14.45    Podwieczorek

14.45 – 16.00    Ćwiczenia ogólnorozwojowe i samorzutna aktywność dzieci. Ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokowo – ruchową. Zabawy ruchowe oraz gry i zabawy dydaktyczne, stolikowe, zabawy dowolne według zainteresowań, zajęcia w małych zespołach.

15.45 – 16.00  Rozchodzenie się dzieci 9 –  godzinnych

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI 4, 5 – LETNICH

7.00 – 8.00        Schodzenie się dzieci.

Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci służące realizacji ich pomysłów, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, rozwijające uwagę i myślenie, wyzwalające aktywność twórczą i ekspresję, zabawy integrujące grupę.

8.00 – 8.20        Ćwiczenia ogólnorozwojowe.

Ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo – ruchową.

Zabawy ruchowe lub zestaw ćwiczeń porannych.

8.20 – 8.30        Przygotowanie do śniadania.

                         Porządkowanie Sali i czynności higieniczne.

8.30 – 9.00        Śniadanie

9.00 – 10.00      Zajęcia dydaktyczne.

Realizacja treści programowych wspomagających dzieci w wychowaniu i kształceniu we wszystkich obszarach działalności edukacyjnej przedszkola. Rozwijanie różnorodnych aktywności dziecięcej: plastycznej, muzycznej, ruchowej, poznawczej, językowej, matematycznej.

10.00 – 11.00    Zabawy swobodne – rozwijanie zainteresowań,                                                          

                          rozwijanie kreatywności dziecięcej, wzajemna       

                           komunikacja i współdziałanie

11.00 – 11.45    Pobyt na świeżym powietrzu:

Zabawy organizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki i obserwacje przyrodnicze. Zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci z wykorzystaniem zabawek ogrodowych i sprzętu sportowego oraz gry sportowe i ćwiczenia kształtujące postawę dziecka.

Przy niesprzyjającej aurze – gry i zabawy ruchowe w salach.

11.45 – 12.00    Przygotowanie do obiadu.

                         Porządkowanie Sali i czynności higieniczne.

12.00 – 12.30    Obiad

12.30 – 13.00    Odpoczynek poobiedni.

Leżakowanie. Słuchanie bajek, słuchanie muzyki relaksacyjnej,  ćwiczenia relaksacyjne, zabawy tematyczne, praca z dzieckiem zdolnym i dzieckiem z potrzebami edukacyjnymi.

12.45 – 13.00  Rozchodzenie się dzieci 6 –  godzinnych

13.00 – 14.00  Spacery i zabawy na świeżym powietrzu.

Zabawy ruchowe, gry i zabawy dydaktyczne, stolikowe, zabawy dowolne.

13.45 – 14.00  Rozchodzenie się dzieci 7 – godzinnych

14.00 – 14.15    Przygotowanie do podwieczorku.

                         Porządkowanie Sali i czynności higieniczne.

14.15 – 14.45    Podwieczorek

14.45 – 16.00    Ćwiczenia ogólnorozwojowe i samorzutna aktywność dzieci. Ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokowo – ruchową. Zabawy ruchowe oraz gry i zabawy dydaktyczne, stolikowe, zabawy dowolne według zainteresowań, zajęcia w małych zespołach.

15.45 – 16.00  Rozchodzenie się dzieci 9 –  godzinnych